Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. Zadowolenie Klienta z usług naszej firmy jest dla nas najważniejsze, dlatego zależy nam, aby proces zakupowy w naszym sklepie online przebiegał bezproblemowo i z korzyścią dla Klienta.
Szczegóły związane ze zwrotem oraz reklamacjami opisane są w zakładce
14 dni na zwrot towaru
1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 14 dni.
2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas: BICAR sc (np. w formie maila na adres: biuro@bicar.pl), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem.
3. Wzór oświadczenia znajdą Państwo poniżej.
Formularz odstąpienia od umowy
- Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
- Wyślij go mailem lub włóż do paczki ze zwracanym produktem
- Niezwłocznie odeślij produkty na nasz adres
BICAR SC
ul. Boczna 2c
15-181 Białystok
- W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze
Reklamacje
Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Klienta.
W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:
- przesłać zgłoszenie na adres mailowy: zam@bicar.pl
- odesłać części na adres BICAR sc ul. Boczna 2c 15-181 Białystok.
- Wypełnij formularz reklamacyjny
- Wyślij go mailem lub włóż do paczki z reklamowanym produktem
- Niezwłocznie odeślij reklamowane produkty na nasz adres
BICAR SC
ul. Boczna 2c
15-181 Białystok
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia
- Wynik reklamacji przekażemy drogą elektroniczną lub telefonicznie
Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny.
Reklamacje możesz zgłosić bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, na adres email: zam@bicar.pl.
Rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia zajmiemy się w najszybszym, możliwym terminie. Zwykle cały proces nie trwa dłużej niż 7 dni.