Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. Zadowolenie Klienta z usług naszej firmy jest dla nas najważniejsze, dlatego zależy nam, aby proces zakupowy w naszym sklepie online przebiegał bezproblemowo i z korzyścią dla Klienta.

Szczegóły związane ze zwrotem oraz reklamacjami opisane są w zakładce

REGULAMIN SKLEPU

14 dni na zwrot towaru

1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 14 dni.

2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas: BICAR sc (np. w formie maila na adres: biuro@bicar.pl), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem.

3. Wzór oświadczenia znajdą Państwo poniżej.

Formularz odstąpienia od umowy

  • Wypełnij formularz odstąpienia od umowy
  • Wyślij go mailem lub włóż do paczki ze zwracanym produktem
  • Niezwłocznie odeślij produkty na nasz adres

BICAR SC

ul. Boczna 2c

15-181 Białystok

  • W ciągu 14 dni zwrócimy Ci pieniądze

Reklamacje

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Klienta.

W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:

- przesłać zgłoszenie na adres mailowy: zam@bicar.pl
- odesłać części na adres BICAR sc ul. Boczna 2c 15-181 Białystok.


Formularz reklamacyjny

  • Wypełnij formularz reklamacyjny
  • Wyślij go mailem lub włóż do paczki z reklamowanym produktem
  • Niezwłocznie odeślij reklamowane produkty na nasz adres

BICAR SC

ul. Boczna 2c

15-181 Białystok

  • Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty zgłoszenia
  • Wynik reklamacji przekażemy drogą elektroniczną lub telefonicznie

Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny.

Reklamacje możesz zgłosić bezpośrednio do naszego Działu Obsługi Klienta, na adres email: zam@bicar.pl.

Rozpatrzeniem Twojego zgłoszenia zajmiemy się w najszybszym, możliwym terminie. Zwykle cały proces nie trwa dłużej niż 7 dni.